حسینیه مجازی

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الرضا(ع)

حسینیه مجازی

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الرضا(ع)

برگزاری مراسم دهه اول محرم الحرام 1437

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

هیئت عشاق الرضا(علیه السلام) اسلامشهر
روضه ای برپاست...

اقامه عزای دهه اول محرم 

سخنران: حجت الاسلام سفری با موضوع "تاثیر عوام و خواص در نهضت عاشورا"

مداح: کربلایی میلاد روح الدین پور، کربلایی علی محمد بابایی

از امشب به مدت 13 شب ساعت 20:30

اسلامشهر_انتهای باغ فیض_شهرک شهید مصطفی خمینی(ره)_مسجد علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)

التماس دعا

۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هیئت عشاق الرضا(ع)

نظرات  (۸)

سلام.ببخشید بین اسامی مداحان آقای رجبی نیستن.ایشون امسال نمییان.
پاسخ:
سلام علیکم
خیر در خدمتشون نخواهیم بود...
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۴ دیوونه حسین
ببخشید میشه بگید اسم اون آقایی که تو هیئت ذکر حسین میگن چیه.؟من ۲بار به هیئت شما آمدم وواقعا شیفته شدم.یاعلی
پاسخ:
سلام
عجب!
از خودشون یک شب توی هیئت بپرسین!
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۳ دیوونه حسین
سلام.ببخشید تعجب داشت گفتین عجب.شرمند من اسلامشهر نیستم که از خودش بپرسم داداش.من ورامین زندگی میکنم.اون دو باری که اومدم. هیئت شما خونه فامیلمون مهمون بودم.بعدشبه نظر من مشکلی نیس که اسم یه آقایی به یه آقا دیگه بگین.یاعلی
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۱ دیوونه حسین
داداش نخواستی نگو.یه سوال بود.یاعلی
پاسخ:
سلام
امسال دو نفر ذکر گفتن در طول مراسم شبهای محرم
کدومشون مدنظره؟
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۷ دیوونه حسین
اگه میشه.اگه ناراحت نمیشید اسم هر دوشون بگید.میخوام با برادرهای مذهبیم آشنا بشم.
پاسخ:
علی حسن پور سه شب اول
محسن حسین زاده شبهای بعدی
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۱ دیوونه حسین
ممنونم برادر خدا به حنجرشون قوت بده.ممنونم بابت راهنمایی شما.یاعلی
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بابت سایتتون ممنون
میخواستم یه خواهشی کنم ازتون اینکه مراسمات بعد از ابان روهم داخل سایت قرار بدید 
لطفا سایت را به روز تر کنید 
باتشکر از شما

پاسخ:
باسلام
در حال حاضر در حال پیگیری برای سایت جدید هییت هستیم.
باتشکر فراوان از شما فقط لطفا اگر ادرس سایت تغییر کرد اطلاع رسانی کنید داخل همین سایت ممنون
برای 11 فروردین داخل مسجد برنامه دارین؟
پاسخ:
سلام
چشم
برنامه سال هییت از طریق کانال هییت اطلاع رسانی شده
telegram.me/ravagh_info

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی